Rijk van Nijmegen en Land van Maas en Waal

Binnen onze afdeling wordt veel aan bloemsierkunst gedaan.

Cursussen bloemsierkunst

Er is een cursus bloemsierkunst voor beginners, voor gevorderden en voor vergevorderden.
De cursussen worden gegeven op donderdagavond van 19.30 tot 22.00 uur bij Yuverta Nijmegen, en kunnen desgewenst ook als cursus van 4 lessen worden gevolgd.

Workshops

Geregeld worden er workshops georganiseerd waarbij G & B voor alle materialen zorgt en er onder begeleiding een mooi werkstuk kan worden gemaakt.

Bloemschikstudieclub

Er is een bloemschikstudieclub, " De Klimop" die één keer per maand onder deskundige begeleiding naar een bepaald thema bloemschikt.

NK Bloemschikken

In plaats van een landelijke bloemschikwedstrijd zijn er vanaf 2018 regionale bloemschikwedstrijden.

Klik door naar de onderwerpen in de linkerkolom om meer te weten te komen over bloemsierkunst bij de afd. Rijk van Nijmegen en Land van Maas en Waal of klik op de link in bovenstaande tekst.

Voor nadere informatie kunt u terecht bij Elly of Bernadette van de bloemschikcommissie
Elly Jaspers: ellyjaspers(at)live.nl of: 06-22645372
Bernadette Baaijens: bbaaijens2(at)gmail.com of 06-23734058